Kategoria: Marketing
Na jakich platformach warto postawić sklep internetowy?
Własny sklep internetowy to dla wielu przedsiębiorstw szansa na rozwój, pozyskiwanie nowych klientów i szybkie zwiększanie zysków. Mimo tego, że postawienie swojej witryny internetowej wydaje się …
Porady dotyczące video contentu. Wideo zmienia przyszłość content marketingu
Greg Jarobe z SEO-PR opowie o wideo w kontekście content marketingu podczas CONTFERENCE. Wideo w content marketingu jeszcze kilka lat temu nie cieszyło się aż taką …
Agencja public relations i jej rola w świecie biznesu
Agencja PR funkcjonuje w obszarze szeroko pojętej komunikacji, pomagając budować wizerunek przedsiębiorstw. Jej działania umożliwiają kreowanie marki danej firmy czy osoby publicznej. Wsparcie specjalistów pożądane jest …
Agencja PR – dlaczego warto korzystać?
Marketing, Public Relations, Social Media, SEO – o co w tym wszystkim chodzi? Zacznijmy od tego, że są marki znane, cenione na całym świecie, a są …
5 błędów w komunikacji marek B2B
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią …
Public Relations w małej i średniej firmie
Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy …