Kategoria: Marketing

Marketing

Co powinna zawierać skuteczna kampania SMS?

Opublikowany przez:

SMS reklamowy to jedna z popularniejszych form promowania swoich towarów i usług. Niemniej jednak kampania musi być prowadzona z rozmysłem, tak aby przede wszystkim nie zrazić …

Marketing

Remarketing vs. retargeting – różnice i zastosowanie

Opublikowany przez:

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wiele razy po odwiedzeniu jakiejś strony internetowej, zauważasz reklamy tej samej firmy na różnych innych stronach? To nie przypadek – to …

Marketing

Projektowanie sklepu internetowego – co warto uwzględnić na tym etapie oraz do kogo się udać? 

Opublikowany przez:

Handel elektroniczny w szybkim tempie zyskuje na popularności, a to za sprawą stale zwiększającej się wygody i szybkości realizacji. Wielu specjalistów szacuje, iż w niedługim czasie …

Marketing

Kiedy warto zainwestować banery?

Opublikowany przez:

Reklama jest kluczowym elementem w biznesie, który pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie zysków. Wśród wielu form reklamy, jedną z popularniejszych są banery. Banery …

Marketing

Na jakich platformach warto postawić sklep internetowy? 

Opublikowany przez:

Własny sklep internetowy to dla wielu przedsiębiorstw szansa na rozwój, pozyskiwanie nowych klientów i szybkie zwiększanie zysków. Mimo tego, że postawienie swojej witryny internetowej wydaje się …

Marketing

Porady dotyczące video contentu. Wideo zmienia przyszłość content marketingu

Opublikowany przez:

Greg Jarobe z SEO-PR opowie o wideo w kontekście content marketingu podczas CONTFERENCE. Wideo w content marketingu jeszcze kilka lat temu nie cieszyło się aż taką …

Marketing

Agencja public relations i jej rola w świecie biznesu

Opublikowany przez:

Agencja PR funkcjonuje w obszarze szeroko pojętej komunikacji, pomagając budować wizerunek przedsiębiorstw. Jej działania umożliwiają kreowanie marki danej firmy czy osoby publicznej. Wsparcie specjalistów pożądane jest …

Marketing

Agencja PR – dlaczego warto korzystać?

Opublikowany przez:

Marketing, Public Relations, Social Media, SEO – o co w tym wszystkim chodzi? Zacznijmy od tego, że są marki znane, cenione na całym świecie, a są …

AktualnościMarketing

5 błędów w komunikacji marek B2B

Opublikowany przez:

Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią …

Marketing

Public Relations w małej i średniej firmie

Opublikowany przez:

Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy …