Kategoria: Marketing
Jak wybrać idealny stojak roll up na targi?
Roll upy to popularne narzędzie marketingowe, które jest nieodłącznym elementem wyposażenia każdej firmy uczestniczącej w targach, konferencjach czy innych wydarzeniach branżowych. To przenośne, łatwe w montażu …
Co powinna zawierać skuteczna kampania SMS?
SMS reklamowy to jedna z popularniejszych form promowania swoich towarów i usług. Niemniej jednak kampania musi być prowadzona z rozmysłem, tak aby przede wszystkim nie zrazić …
Remarketing vs. retargeting – różnice i zastosowanie
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wiele razy po odwiedzeniu jakiejś strony internetowej, zauważasz reklamy tej samej firmy na różnych innych stronach? To nie przypadek – to …
Projektowanie sklepu internetowego – co warto uwzględnić na tym etapie oraz do kogo się udać?
Handel elektroniczny w szybkim tempie zyskuje na popularności, a to za sprawą stale zwiększającej się wygody i szybkości realizacji. Wielu specjalistów szacuje, iż w niedługim czasie …
Kiedy warto zainwestować banery?
Reklama jest kluczowym elementem w biznesie, który pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie zysków. Wśród wielu form reklamy, jedną z popularniejszych są banery. Banery …
Na jakich platformach warto postawić sklep internetowy?
Własny sklep internetowy to dla wielu przedsiębiorstw szansa na rozwój, pozyskiwanie nowych klientów i szybkie zwiększanie zysków. Mimo tego, że postawienie swojej witryny internetowej wydaje się …
Porady dotyczące video contentu. Wideo zmienia przyszłość content marketingu
Greg Jarobe z SEO-PR opowie o wideo w kontekście content marketingu podczas CONTFERENCE. Wideo w content marketingu jeszcze kilka lat temu nie cieszyło się aż taką …
Agencja public relations i jej rola w świecie biznesu
Agencja PR funkcjonuje w obszarze szeroko pojętej komunikacji, pomagając budować wizerunek przedsiębiorstw. Jej działania umożliwiają kreowanie marki danej firmy czy osoby publicznej. Wsparcie specjalistów pożądane jest …
Agencja PR – dlaczego warto korzystać?
Marketing, Public Relations, Social Media, SEO – o co w tym wszystkim chodzi? Zacznijmy od tego, że są marki znane, cenione na całym świecie, a są …
5 błędów w komunikacji marek B2B
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią …