Smartfon do pracy biurowej – na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Aktualności

Opublikowany przez:

Telefon służbowy to już pewien standard w polskich przedsiębiorstwach, który pozwala zachować stały kontakt nie tylko między współpracownikami, ale również z kontrahentami czy klientami. Wybór smartfona do pracy biurowej może przysporzyć nieco więcej problemów niż zakup telefonu prywatnego, co ma związek z nieco innymi wymaganiami względem sprzętu, który powinien być dostosowany do wykonywania obowiązków służbowych w sposób skuteczny. Co zatem należy wziąć pod uwagę wybierając smartfon służbowy?

Smartfon do pracy: wydajność

Od urządzeń służbowych wymaga się nieprzeciętnych parametrów technicznych pozwalających zwiększyć efektywność podejmowanych działań. Wydajność telefonu służbowego odgrywa ważną rolę w ciągłości codziennej pracy służbowej, zwłaszcza tej wykonywanej w formie zdalnej. Smartfon jako główne narzędzie pracy poza biurem powinien być zdolny do obsługi wielu procesów jednocześnie, co nie zawsze dzieje się udziałem telefonów nawet ze średniej półki cenowej. Wybierając telefon do pracy warto zwrócić uwagę na pojemność pamięci RAM oraz pamięci wewnętrznej urządzenia, które pozwalają korzystać ze smartfona w sposób komfortowy.

Smartfon do pracy: pojemność baterii

Służbowe urządzenia mobilne powinny nie tylko działać bez zakłóceń, ale również przez stosunkowo długi czas nawet przy zwiększonej intensywności użytkowania. Nie bez znaczenia jest zatem pojemność baterii w smartfonie, która powinna pozwalać korzystać ze sprzętu bez obaw o nagłe ubytki w poziomie energii. Choć coraz częściej mamy do czynienia z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi umożliwiającymi szybkie ładowanie baterii w smartfonie czy ładowanie indukcyjne, to częste uzupełnianie akumulatora staje się nie tylko uporczywe, ale i skraca jego żywotność.

Smartfon do pracy: niezawodność

Wybierając służbowy telefon dla siebie lub pracowników należy bliżej przyjrzeć się jakości wykonania telefonu, zwracają szczególną uwagę na wytrzymałość i poręczność urządzenia. Wykonywanie obowiązków zawodowych za pośrednictwem wydajnego i funkcjonalnego smartfona pozwala zwiększyć produktywność pracowników, a co za tym idzie – zoptymalizować procesy zachodzące w przedsiębiorstwie od samych podstaw. Długi okres żywotności i bezawaryjność składają się na (prawie) idealny telefon służbowy.

Smartfon do pracy: usługi serwisowe

Wyposażenie pracowników w sprzęt elektroniczny wiąże się z niemałą, lecz konieczną inwestycją w przyszłość, jednak należy brać pod uwagę konieczność ewentualnej naprawy urządzeń mobilnych, co zdarza się nawet w przypadku iPhone’ów. Co ważne, wymiana wyswietlacza iPhone lub innego elementu odpowiadającego za sprawne działanie telefonu to koszt, który nie powinien godzić w budżet firmowy. Warto wspomnieć, że autoryzowany serwis Apple działa w sposób kompleksowy i elastyczny, podobnie zresztą jak niektóre pogwarancyjne serwisy iPhone, które doskonale radzą sobie z usuwaniem usterek technicznych w oryginalnych urządzeniach Apple. Naprawa smartfona służbowego w nieautoryzowanym serwisie iPhone wcale nie musi odbywać się kosztem jakości usług – sprawdzone punkty pomocy technicznej Apple w Warszawie czy w innych regionach Polski również dysponują specjalistycznym sprzętem i wykwalifikowaną kadrą niezbędnymi do przeprowadzenia optymalizacji działania telefonu.

Dodaj komentarz