AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia.
„Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii Dulux EasyCare+. Podkreśla ono, że poza plamoodpornością, nowy produkt zapewnia ochronę malowanej powierzchni przed czarnymi śladami i przetarciami. Według badań przeprowadzonych przez AkzoNobel to właśnie te elementy wskazywane są przez Polaków, jako najbardziej denerwujące zabrudzenia na ścianach.
Spot telewizyjny pokazuje, jak prostsza staje się nasza domowa codzienność, kiedy nie musimy szczególnie uważać na ściany i unikać sytuacji, w której powstają czarne ślady i przetarcia.
W komunikacji stawiamy na proste i czytelne przekazy, obrazujące konsumentowi działanie naszych produktów. W najnowszej kampanii, w zabawny sposób pokazujemy, że dom to miejsce, w którym wiele się dzieje. Nie jest więc trudno uniknąć w nim sytuacji, w których może dojść do zabrudzenia ścian. Zatem warto pomyśleć o rozwiązaniu, które pozwoli zachować im odporność na plamy i przetarcia, bez przywiązywania do nich przesadnej uwagi przy sprzątaniu, przesuwaniu mebli czy po prostu przy codziennym zetknięciu się z powierzchnią ściany – mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux.
Trzydziestosekundowy spot reklamowy, promujący kampanię można zobaczyć od 12 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VOD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.
Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Digital Resolution, zaś za działania w Social Media agencja OS3.
Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n more
Wykorzystana w nowej farbie Dulux EasyCare+ technologia Scuff Resist zapewnia farbie wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu pomalowana powierzchnia jest odporna również na szorowanie i plamy. Produkt dostępny jest w 32 kolorach zgodnych z najnowszymi trendami urządzania wnętrz. Polska jest pierwszym rynkiem, na który produkt trafił do sprzedaży.