close
Creative-Products-008

Kiedy myślicie o gadżetach reklamowych pewnie macie w głowach obraz nudnych, słabej jakości i niezbyt potrzebnych upominków, które świecą nadrukiem logotypu na swojej powierzchni.

Długopisy, smycze, czapeczki, kubki czy koszulki to zestaw stałych souvenirów, które mają sprawić, że klient obdarzy daną markę cieplejszym uczuciem. Jedynym problemem jest fakt, że często owe przedmioty są zupełnie niepotrzebne (jak jedna z odmian krzykliwej ulotki, której nikt nie chce przeczytać).

Gadżety odchodzą w niepamięć, co nie wynika z braku potencjału tej metody reklamowania się, a raczej z braku dopasowania do odbiorcy. Przede wszystkim głównym punktem do podjęcia decyzji powinna być użyteczność danego przedmiotu (Warto postawić sobie pytanie: Czy chciałbym coś takiego otrzymać, gdybym był klientem). Natomiast najczęściej jest – wyprodukowanie jak najwięcej niepotrzebnych rzeczy za jak najmniejszą cenę.

Dlatego pozwoliłam sobie zastanowić się co byłoby użyteczne z punktu widzenia klienta biznesowego i wybrać 10 gadżetów, które nie zostałyby ciśnięte w kąt. (click photo)

1. Potrójny rozdzielacz do słuchawek – standardowy mini-jack.

tree branch headphone

2. Drewniany stojak do portów USB.

Creative-Products-011

3. Wejścia pod USB.

Creative-Products-008

4. Ładowarka słoneczna przyczepiana do okna.

thumb1369058173

5. Karta kredytowa z żarówką.

intellectual_light

6. Breloczek ze śrubokrętem dla Geeków.

breloczek

7. Eko podstawka pod szklankę.

podstawka eko

8. Grawerowane etui na sprzęty elektroniczne z drewna bambusowego.

165883_1_800

9. Kreatywne zakładki do książek.

XX-Of-The-Most-Creative-Bookmarks-Ever1__880

10. Ogon/ stojak do telefonu.

creative-office-mobile-tail

 

 

Tags : 10 ciekawych gadżetówgeekowe gadżetymateriały reklamoweprezenty dla klientaużyteczne upominki
Katarzyna Wolska

The author Katarzyna Wolska

miłośniczka marketingu, dobrych pomysłów i twórczej kreacji.