close
pete barry

Pomysł w reklamie to zbiór użytecznych wiadomości na temat procesu tworzenia kreacji w reklamie. Przeprowadza czytelnika przez proces porządkowania informacji, kreacji, wyboru strategi reklamowej, tworzenia konceptu kreatywnego i wyboru źródeł komunikacji. Prócz wskazówek merytorycznych zawiera liczne przykład wykorzystania określonych technik do budowania przekazu.

Przykłady kampanii z najwyższej półki sprawiają, że ciężko jest się oderwać od lektury. Można stwierdzić, że jest to podstawa dla osób, które chcą zajmować się tworzeniem reklam.

Co można tam znaleźć?

  • strategie reklamowe
  • sposoby tworzenia konceptów
  • sposoby budowania warstwy tekstowej
  • sposoby doboru narzędzi komunikacyjnych
  • dobór odpowiedniego designu
  • liczne przykłady kampanii reklamowych

 

Mały know-how z książki? tutaj się dowiesz!

Tags : dobra książka marketingowaPete Barry - pomysł w reklamiePomysł w reklamiepomysł w reklamie recenzjarecenzja książekrecenzja Pete Barry
Katarzyna Wolska

The author Katarzyna Wolska

miłośniczka marketingu, dobrych pomysłów i twórczej kreacji.