close
konferencjao

Co? Konferencja I ❤ Marketing

Gdzie? Warszawa Multikino Złote Tarasy

Kiedy? 25.10.2016r.

i-love-marketing

25 października to na pewno ważna data dla wszystkich specjalistów z branży marketingowej, a także osób, które chcą być na bieżąco z wszelkimi nowinkami i trendami w marketingu. To właśnie w tym dniu odbędzie się II edycja konferencji I ❤ Marketing dedykowana małym i średnim firmom. W wydarzeniu można uczestniczyć także online, biorąc udział w pierwszej w Polsce transmisji 360° z konferencji!

Wraz z Wolskim oczywiście wybieramy się na event i spoglądając na agendę nie możemy się już doczekać! W jednym dniu, w trakcie 8 godzin konferencji, będzie bowiem można wysłuchać 19 ekspertów, którzy na co dzień zarządzają własnymi firmami, pracują w znanych agencjach reklamowych czy tworzą najwyższej jakości kontent na swoich blogach.

Tych prelegentów nie trzeba przedstawiać 🙂

Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski i Natalia Hatalska to eksperci, których zna praktycznie każdy marketingowiec w Polsce. Ich wystąpienia stanowią mocny punkt programu konferencji I ❤ Marketing, w którym to:

  • Paweł Tkaczyk opowie o skutecznych metodach Employer Brandingu, których wdrożenie pomoże nam pozyskać najlepszych ekspertów do swojej firmy. Mały off-topic – na pierwszej edycji konferencji I ❤ Marketing Paweł podzielił się z nami casem United Airlines, w którym to jeden z poszkodowanych pasażerów nagrał piosenkę podsumowującą obsługę klienta we wspomnianych liniach lotniczych. Kto nie zna niech koniecznie sprawdzi! Do dziś nucę tę melodię:
  • Michał Sadowski przedstawi praktyczne sposoby, narzędzia i case studies ukierunkowane na zdobywanie coraz większej liczby klientów,
  • Natalia Hatalska podsunie nam z kolei pomysły na niestandardowe kampanie reklamowe, dzięki którym będziemy mogli wyróżnić się na tle konkurencji. Ta prezentacja wydaje mi się najciekawsza z całego programu, gdyż w branży marketingowej przywykliśmy do kopiowania naszej konkurencji, wprowadzając ewentualnie drobne modyfikacje do znanych praktyk. Może warto zrobić coś zupełnie inaczej, pokusić się o kreatywną burzę mózgów i wprowadzić na rynek marketingowy nowe rozwiązania, tak jak niegdyś Apple, który ustalał trendy technologiczne w branży IT? 😉 Temat prezentacji na pewno bardzo mnie zainteresował i już teraz zainspirował do poszukiwania nowych dróg promocji.

Wśród innych znanych ekspertów na konferencji pojawi się również Maciej Budzich, który opowie o tym, jak zrobić szum w social media bez wydawania pieniędzy na reklamę, a także wulkan energii marketingowej i baczna obserwatorka kryzysów w mediach społecznościowych  – Monika Czaplicka. Na ostatniej konferencji I ❤ Marketing prelekcja Moniki została oceniona najwyżej przez uczestników eventu i tym samym Monika zdobyła główną nagrodę. Tym razem Monika ma zamiar udowodnić nam, że warto rozmawiać z Klientami na portalach społecznościowych, nawet jeżeli w komentarzach narzekają na nasze usługi. Can’t wait!

Jakie inne tematy prelekcji są moim zdaniem najciekawsze?

Na pewno te związane z e-marketingiem, a dokładnie tematyką SEO. Jestem ciekawa prelekcji właściciela agencji SEO Bartosza Góralewicza – „Jaraj się dobrym SEO. Case studies start up’ów, które już to czują”, a także wystąpienia Bartosza Berlińskiego „SEO nie musi być trudne – 10 sprawdzonych działań dla początkujących”. Kiedy już jesteśmy przy temacie SEO, warto zwrócić uwagę na prezentację Macieja Lewińskiego dotyczącą Google Analytics. Miałam okazję uczestniczyć w I edycji konferencji, na której Maciej w 20 minut potrafił sprzedać masę istotnych wskazówek dotyczących GA, związanych m.in. z właściwym ustawianiem celów, analizowaniem ruchu na stronie czy badaniem ścieżek wielokanałowych.

Z perspektywy firmy, w której pracuję bardzo istotnym tematem jest video marketing, dlatego z chęcią wysłucham również wystąpienia Macieja Wróblewskiego – „Videomarketing – zaangażuj się w świat Twoich klientów na YouTube”. Maciej był również prelegentem na pierwszej edycji wydarzenia i to właśnie jego prelekcja skłoniła mnie do promowania filmów za pośrednictwem systemu AdWords. Dzięki Maciejowi dowiedziałam się również jak tworzyć właściwe tytuły, a także dobierać odpowiednie słowa kluczowe, aby filmy były lepiej widoczne w serwisie YouTube. Cieszę się więc bardzo, że organizatorzy zaprosili Macieja ponownie do uczestnictwa w wydarzeniu.

Co nas czeka poza prelekcjami?

Na pewno wartość dodaną konferencji stanowi jej miejsce czyli kino, gdzie na wielkim ekranie, w komfortowych warunkach, będziemy mogli obejrzeć każdą z prezentacji. Poza wspomnianym udogodnieniem, innymi elementami wyróżniającymi wydarzenie na tle innych konferencji są:

  • System wynagrodzeń prelegentów, który zależy od punktacji jaką uzyskają dzięki ocenom przyznanym przez uczestników konferencji,
  • Ukierunkowanie programu konferencji na branżę MŚP, w której zazwyczaj nie dysponujemy gigantycznymi budżetami marketingowymi i musimy szukać alternatywnych metod promocji,
  • Prowadzenie konferencji przez wybitnego konferansjera – Macieja Kautza, którego miałam już możliwość obserwować w akcji.


WAŻNE INFO!

Pomimo, że wszystkie bilety na konferencję zostały już wyprzedane, organizatorzy przygotowali możliwość udziału w transmisji online z wydarzenia w technologii 360°. Jeżeli zdecydujecie się na taką formę uczestnictwa, od organizatorów konferencji otrzymacie dodatkowo specjalne okulary VR, które pozwolą Wam w pełni cieszyć się z zalet takiego rozwiązania. Okulary przyjdą do Was pocztą na tydzień przed wydarzeniem wraz z innymi gadżetami konferencyjnymi.

I ❤ Marketing – zapowiada się wyborne wydarzenie 🙂

Czekamy z niecierpliwością!

 

 

Tags : eventy marketingI <3 Marketing konferencjaI Love Marketing konferencjakonferencja marketingMaciej BudzichMichał SadowskiMonika CzaplickaNatalia HatalskaPaweł Tkaczykwydarzenia marketing
Joanna Wojciak

The author Joanna Wojciak

koneserka sztuki, wulkan energii i kreatywnych pomysłów, ciekawa świata i nowych wynalazków marketingowych