close
ekonomia-wdziecznosci-zasada-wzajemnosci-w-biznesie-b-iext22527368

Jestem chłopakiem, który potrafił zrywać kwiaty z ogródków i odsprzedawać je ich właścicielom.

Best Seller New York Times’a „Ekonomia Wdzięczności” napisany przez mojego ulubieńca Garego Vaynerchuka, frika i zagorzałego zwolennika ludzi, jest pochwałą mediów społecznościowych. Gary wskazuje na wpływ budowania relacji międzyludzkich poprzez Web 2.0, co ma przełożenie na strategię długofalową oraz wartość firmy.

Książka napisana jest luźnym, przystępnym językiem, z osobistej perspektywy. Zagrzewa do walki i motywuje do wykorzystania możliwości, jakie daje Internet w budowaniu wartości firmy. Mi osobiście ta książka niewiele pomogła w myśleniu na temat biznesu (chyba jestem dzieckiem social media). MUważam natomiast, że powinni z niej skorzystać managerowie i właściciele firm funkcjonujących w tradycyjny sposób i promujących się z użyciem standardowych narzędzi komunikacyjnych.

To, o czym zapomina się współcześnie i z czym ludzie maja problem (nie tylko na gruncie biznesu) jest budowanie trwałych relacji. Gary podkreśla, że człowiek, którego potraktuje się z należytym szacunkiem i z odpowiednią dozą troskliwości jest najbardziej wartościową inwestycją.

To co mnie uderzyło to fakt, że rzeczywiście Gary wprowadza swoje przekonania w życie, czego najlepszym przykładem jest przypominanie w przebiegu całej książki możliwości skontaktowania się z autorem: jeśli masz uwagi napisz do mnie maila, podziel się opinią.. ect.

On nie tylko gada. Faktycznie daje nam możliwość kontaktu, o którym tak pieje wniebogłosy 😉

Przeczytajcie, bądź nie. Na mojej skali jest to średniak w zakresie uzyskanej wiedzy.

Co nie zmienia faktu, że Gary'ego kocham za świetne przemowy !

Tags : Ekonomia Wdzięczności - Gary Vaynerchukmarketing relacyjnyopinia o Gary Vaynerchukrecenzja ekonomii wdzięcznościrecenzje książekWeb 2.0.
Katarzyna Wolska

The author Katarzyna Wolska

miłośniczka marketingu, dobrych pomysłów i twórczej kreacji.