close
snoop

Ostatnio zauważyłam, że coraz częściej w reklamach pojawia się zderzenie dwóch emocji: powagi i przerysowania. Kampanie wykorzystują przekoloryzowanie w przedstawianych kontekstach by wywołać zdziwienie i uśmiech. Mówienie o poważnych problemach w niepoważny sposób, sprawia, że zaczynamy się wciągać w fabułę. Wysoki poziom abstrakcji i absurdalności przekazu świadczy o tym, że producenci coraz bardziej zdają sobie sprawę z  wysublimowanego poczucia humoru odbiorców. Sytuacje zarysowane w reklamie można podsumować jednym słowem: awkward. Zresztą zobaczcie sami!

1.Korzyści ze świątecznej loterii organizowanej rzez sieć sklepów z odzieżą – Old Navy, zostaną zademonstrowane przez Julię Louis-Dreyfus i Kumaila Nanjiani, czyli porywaczy Snoop Dogg’a.


.
2. Agencja reklamowa John st, w związku z coraz bardziej wyraźnym ruchem #girlpower w reklamie, otwiera nowy oddział Jane st specjalizujący się w kampaniach dedykowanych kobiecym produktom. Kreatywni postanowili pokazać to w kreatywny sposób.
.

3. Planet Fitness zademonstruje czego nie można się po nich spodziewać.
.

Me LIKE IT! a jak Wam jak się podoba? 😉

 

Tags : AwkwardnessJohn stOld NavyPlanet Fitnessprzerysowane reklamysarkazm w reklamieSnoop Doggtrendy w reklamie
Katarzyna Wolska

The author Katarzyna Wolska

miłośniczka marketingu, dobrych pomysłów i twórczej kreacji.